Monday, October 09, 2006

Berta


A picture from this summer.

9 comments:

K said...

Pølle mate!!
How the heck are you?
How is it that no one has commented this excellent picture - it's fantastic!!!!!!!!!!!

You're a star.

Katrine

Silje Martine said...

Yes, må si meg enig, veldig bra bilde, kom i god stemning av å se det, gitt :)

keep it up!

S said...

Inspirerende

David Aasen said...

fikk lyst til å komme hjem en tur.

Paul Andreas said...

Katrine: Thank you. I'm shining.
Silje: Bra at jeg få ta tankene dine bort fra byråkratiet en liten stakket stund...
Mari: Skriveleifer er akseptert. Det samme er beklagelsen ;)
Sandra: Enig. Du får lyst til å trimme og drikke urte-te?
David: Værsågod. Si ifra litt på forhånd så vi finner ut hvor du kan sove... :)

-pølle

Honningdal.jr said...

jeg har også en sånn sykkel, men jeg var redd for å se teit ut på den.. men jeg må si, Berta setter standaren! Nå liker jeg den mye bedre! Men er det trugt å drikke mens man sykler...?

Thomas said...

Ja ka kan ein ikkje få tak i no til dags av treningsutstyr! Forfriskende bilde! Berta e kul!

S said...

ja, jeg får lyst til å sykle innenfor vinduet i stua og drikke urtete. Det må jeg si!

:)

Ole Jørgen Reindal said...

ojojoj, snart bader vi inne også... (?)