Saturday, December 02, 2006

Aksjon Håp: Kristendom med føtter og hender som hjelper

Jeg er med i kommune-komiteen for Aksjon Håp her i Stange, og vi trenger bøssebærere.
I Stange, men også i Oslo, Skien og resten av landet.
Se denne videoen og send en sms til nummeret under, og bli med å gå med bøsse neste søndag, 10. desember!

Det er så lite vi trenger å gjøre, vi snakker ofte fine ord, men nå har vi sjansen til å gjøre noe praktisk for mennesker som VIRKELIG trenger det.




Bli med som bøssebærer søndag den 10. desember og hjelp blant annet de du så i videoen:


Alle bloggere:


Hvis du trenger hjelp til å legge inn denne videoen på bloggen din, send meg en mail eller kommentar, og så kan jeg hjelpe deg.

3 comments:

ungkar og spellemann said...

knallbra at du engasjerer deg i Aksjon Håp Pølle! skal sjøl gå rundt å "tigge" i tigerstaden den 10...

-Jon A

Jon Kristian said...

Bra du er med i komiteen! Jeg har også meldt meg som bøssebærer. Bare synd Aksjon håp ikke fikk TV-aksjonen igjen! Men NRK vil sikkert ikke samarbeide med misjonsorganisasjonene om det lenger nå som NRK skal være så livsynsnøytrale! Nå for tiden er det vel bare solidaritetsorganisasjonene som får TV-aksjonene som bare kan redde folk i dette livet, men ikke for evigheten!

Paul Andreas said...

Tusen takk til alle dere tre som engasjerer dere! Det blir en spennende dag, og vi må spre budskapet om at det trengs bøssebærere, det er en mulighet for det norske kristenfolk å stå sammen utad!

Det er bra å se at mitt blogg-framstøt har fått resultater.
Tusen takk. Flere skal det bli!

-pølle