Saturday, September 01, 2007

Who's reading this?

Do you ever get the urge to see who reads what you write?
Be it in a newspaper article, a school essay or in something as simple and plain as a blog.
Sometimes you just need to know if what you write is worth writing.

If you reads this, it's not hard to show me who my audience is.
Just click the comment button just a few lines below, write write a small hello and send it off. You can even be anonymous, if you'd like...

OK?

It only takes a few seconds.
Please?

22 comments:

Anonymous said...

Ja jeg leste dette og er vel dermed skyldig å gi et lite vink. Alta og Finnmark her. Jeg leser alle lesverdige blogger jeg kommer over, og har din i abonnement som en feed på bloglines.

Anders said...

Eg og les bloggen din Pølle! Har i likhet med Nils´n bloggen din på feed i Google Reader, so titta no innom av og til! :)

Kristian Rem said...

Ofte en sveip innom pølle. Du er jo alltid så flink til å legge igjen kommentarer, skal skjerpe(?) meg der...

David Aasen said...

I do.

Anonymous said...

heisann pølle.
jeg lesæ`n

Paul Andreas said...

Tusen takk for responsen, godt å se at det er NOEN som leser det jeg skriver.

Spesielt hyggelig er det at leserskaren strekker seg helt nord i landet. At du til og med abonnerer på bloggen min skaper en glede som strekker seg forbi det ord kan uttrykke.

Jeg tror allikevel at det er flere som ikke tør å gi et lite vink.

Vink er velkommen, ja, veldig velkommen.

-paulandreas

Honningdal.jr said...

VINK VINK!! :) nå var det faktisk lenge siden jeg hadde vært her. Endelig internett i portnerboligen... :) Men jeg er stadig her jeg asså! :)

Unknown said...

I'm reading your blog in Denver, Paulie. Keep writing!

Rachael

Marianne said...

Hei,hei. Jeg tittær innom!

Karin said...

jeg leser, vettu! det er stas =) bless bless

Martine said...

jeg er her pølle! :)

K said...

Matey matey...
Struth boy - why would you ever need proof of your excellence.
Just in case you do though................
you are truly magnificant.

I too leser bloggen din.

S said...

hello

Anonymous said...

er titt og ofte innom bloggen din..

Saxofonmannen™ said...

Hei og hopp!

Heidi said...

jeg leser!

Paul Andreas said...

Takk, takk, hallo, hello and thank you!
I will return with writing and pictures later. Enjoy the old posts for now, I am.

Jon Kristian said...

Jeg sjekker bloggen din jevnlig! Hadde bare internetten min virket ordentlig i det siste hadde jeg sikkert oppdaget posten tidligere!

Jon Kristian said...

Hvordan abbonerer man på blogger da?

Paul Andreas said...

Takk takk.
Det finnes flere websider, og bloglines.com er en fiffi én som jeg brukte i hine hårde dager.
Den som Nils Gudmund bruker.
Eller Google Reader, den som Anders bruker.
Det er bare å velge.

Eirik said...

Jeg leser!
Men ikke veldig mye tid her oppe, så blir som du kanskje skjønner litt i rykk og napp... Men leste akkurat om din nylige Don Rosa opplevelse. Skulle vært der!
Snakkes

Marie Helene said...

hallO