Saturday, July 01, 2006

The most important day of the year is approaching!




July 3rd.
I will not be shy, and I won't put under a chair, that in my mind, this is maybe the most important day of the year.

23 years ago, I was born in Hamar hospital, on July 3rd, a healthy little boy, 52 cm wide and 3550 grams heavy. Boy, have I grown since then...

I just wanted to make sure the whole world knew, since some have forgotten and some have been three days early.
Comments are welcome.
But gifts and SMSes, letters and phone calls are extremely welcome.

And, if you thought this was a cheesy way of promoting my own birthday - you're perfectly right!

PS! Birthday wishes are given upon request.





12 comments:

Anders said...

Hehe.. Du er rå Pølle :)
Vil ikkje vere ein dag for tidleg ute, men helsar deg i staden med Josva 1:9!

Paul Andreas said...

Takker. Ingenting er bedre enn et ord fra Gud dagen før dagen...

Du er temmelig rå du og, Anders. Sees vi i sommer, eller?

Sven said...

grattis med dagen! Jeg sendte melding til det gamle nummeret ditt men skulle bare være sikker på at du fikk den. Hilsen Sven

Princess Of God said...

hipp hipp hurra!!!
hurra for deg pølle, gratulerer med dagen som var!
som sønn av Kongen er det jo prinsen vi snakker om...hurra, prins pølle er 23 år!!

Janelle said...

hey hey today is your birthday!!!! congrats!!! Hope your day is full of many wonderful things... like lotsa cake. Cake is an important thing for a birthday. Dont you agree?? So what kinda cake did'u get??? enjoy the day polle!!! BIG hug.

Paul Andreas said...

Takk, takk and thank you!

Jeg fikk meldinga, SvenErik, så dette ble jo dobbelt opp, takker og bukker.

Takk, takk, Jorun. Forsåvidt er det jo bursdagen min i over 6 timer til, og prinsen koser seg, skal ut på pizza med mine for eldre nå snart. Skal prøve å feire stort søndagen etter Toppen-leiren. Velkommen.

Thank you, Janelle.
Cake: Marzipan-cake, you know the one with dream and marzipan, and ice cream and fresh chocolate chip cookies as well as friends and apple cake. And a whole lot of sms'es. Life is good. God is better.

Anders, takk for gratulasjonen på din blogg også. Koselig, vettu.

Marianne said...

Gratulerer så mye med dagen.
Håper du idag får kake i magen.
Ønsker deg en toppers dag,
med mye moro av alle slag.

Kristin, said...

Gratulerer med dagen!! Håper du har hatt en fantastisk dag i dag! Og at du holder fest med stil på Hamar. Du er knallbra Pølle. Yeah.

ane said...

gratulerer så mye med dagen Pølle!! håper du har en god dag med mange smil:) du er en kvalitetskar! et godt år som 23 ønsker jeg deg!

Martine said...

Hurra Hurra Pølle!!

Anders said...

Hei, vi sjåast nok ikkje i sommar, (eller kven veit?) men eg høyrde når mamma og mine to yngste brødre kom heim frå hedmarkstoppen her om dagen, at dei hadde lagt merke til at du var der :) kristen-norge er ikkje så altfor stort nei :)

Paul Andreas said...

Thank you, thank you.

Ja, Anders, jeg prata med mor di en av dagene, og ellers løp jeg rundt med kamera og filma det som skjedde. Så dere får en DVD i posten snart, så snart jeg får tak i ny hard-disk. Snakkes.