Friday, February 09, 2007

Party on the beach

I am still alive, still doing good.
I have gotten so much positive response to my pictures that I, when I don't have any pictures to show, don't know what to post on my blog, but here goes:

We went to the beach last weekend, and the sun screen (solkrem) was strong, but the sun was stronger... :)

Here are some pictures from that day, celebrating Watto, my mentor-staff, one-on-one person, whatever you wanna call him. He turned older that week.

Enjoy them. I enjoyed that day.











7 comments:

Lillian said...

Heisann Pølle!
Høres ut som du har det fint der nede! Det e en eneste stor fristelse å gå inn på bloggen din... Mitt ønske om å dra te Australia blir absolutt ikke mindre.. Enn dag ska nok drømmen gå i oppfyllelse.. Men enn så lenge e æ her i København, og det e jo egentlig også veldig godt! En fantastisk by! Et fantastisk land! Fantastiske folk! Æ trives!=)
Ha det fortsatt fint!
Klæm fra Lillian

S said...

eg leste i avisa at du fikk mediastipend eller noe. er det kult eller?

Thomas said...

God sommar Paul! Du mangla på reunion, men fint du kosa deg!

Honningdal.jr said...

takk for en comment påbloggen. :) godt noen er der inne hvertfall. kom hjem igjen snart. du mangler.

Paul Andreas said...

Lillian: Jeg beklager at det frister deg at jeg er her, men du må bare stå imot fristelsene!

Sandra: Ja, det er topp og flott. Penger som kommer godt med, spesielt når skolen koster mye. Så at det har blitt en nasjonal nyhet, så det er flott. Nasjonalkjendisstatusen er rett rundt hjørnet.

Thomas: Koselig at jeg mangla. Jeg koser meg, vettu, men savner faktisk snø innimellom.

LenaNette: Mangler jeg? Jeg føler jeg er hele meg her, jeg, men jeg kommer tilbake snart.
Kommer juni etter februar?

Honningdal.jr said...

ja, faktisk! er ikke det fantastisk! så da er det ikke lenge igjen!

Anonymous said...

vet du hva pølle? de kaserollene/varme-beholdende boksene på det ene bildet er sånne vi hadde på dtsen også :) takk for påminningen! vi er tilbake fra usa-kjempe bra å vær der!! håper og tror at du nyter livet kjære venn!! ses vel snart :) marianne