Sunday, January 14, 2007

Perth Glory vs. Newcastle Jets

Ari, Jimmy, Timothy and me went to see a soccer game, the last one for this season, Perth Glory played Newcastle Jets. It was not such a great game the first half, but the goals came in the second half. Australians are pretty crazy when it comes to soccer. Some at least.
Perth could have won 3-1 if it wasn't for the last four minutes when they let in 2 goals, and the game ended 3-3.

Go Glory... :)

It's been a REALLY hot day, 35+

-paulandreas in Aussieland












5 comments:

Saxofonmannen™ said...

Newcastle...! :-D

Silje Martine said...

I dad var det mere høst, skikkelig tullevinter her, snøen varte jo bare en dag. 35 grader... du må ha det fælt... jammen glad jeg ikke er på et varmt sted med deilige strender og varmt badevann...

Susi er flink, hun er morsom og, hvordan er skolen? Lærer dere mye?

David Aasen said...

go jets!
ikke verst, bilder er kjempegøy! mere mere!
håper du har det fint, vi snakkes.
_dAVID

SOLVEIG said...

hei solveig svensen her ;) jeg leser bloggen din =) håper du har det fint i australia da!! kos deg!
god bless you!!
solveig!!

Paul Andreas said...

Saxofonmann: Newcastle, ja. Var fra feil land, dermed var det feil lag også, hadde nok blitt bedre spill og mer underholdende med de fra den mindre øya, men det var gøy dette også.

Silje: Jeg skulle hilse masse tilbake. Ja, jeg hilste fra deg.
Hu skjønte ikke hvorfor du ikke joina hu siden du dagdrømmer om palmesus, sol og varm sand. Hu spurte etter mailadressa di, så deg deler den videre, jeg.
Denne uka har vi kost oss, har tatt 108 lysbilder hver, og jeg har lært mye teori og teknikk som jeg ikke hadde før, så det er skikkelig gøy. Og, ja, hu er morsom.

David: Ja, bilder er gøy. Har mange nå som dere må se når jeg er hjemme igjen. Jeg koser meg. Koser du deg?

Solveig: Takk. Jeg leste bloggen din. Grattis med laptop!